Gästbloggare på JB blogg?

Har skickat in ett mail till sveriges största Justin Bieber blogg om att ev vara gästbloggare där ver sommaren :) Dom behövde 1-2 gästbloggare under sommaren så visst varför inte? :) Jag kommer ändå bara sitta hemma och tråka och sola, och lixom aa då kan man ha me datan (: 
Hoppas de blir jag :) Men dom har rätt höga krav, men tror nog att jag klarar de, man måste va över 15, jag fyller 15 i decemeber, (hoppas dom inte går på att jag inte fyllt 15 än! jag kan ju inte hjälpa att jag är sent född :( )  Översättningarna måste vara bra, jag har MVG i engelska så jag tror nog att de går ;)

Får nog svar innan i morgon eftermiddag hoppas jag! :)

Min absoluta favorit blogg ever, har många favorit bloggar, MEN denna handlar om Justin Bieber ;)


Kommentarer
Postat av: JB

Hej.



Jag ska starta den största Justin Bieberbloggen i Sverige och undrar om du vill vara med ock skriva artiklar. Har läst din blogg och tycker du är väldigt bra på att skriva.



[email protected] är min korrekta adress (skrev fel innan)

2011-07-01 @ 00:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0