Förlåt!!

Förlåt för riktigt seg update men jag har begränsat med internet, asså jag kan inte använda de dygnet runt längre. Men det har inte hänt så mke faktist, longerade Pogo igår gick super, red Major lite. Och nu idag så har jag tagit hand om nåra småglin på facebook som kommenterade de där me att Major åt chips. Jag skrev ju att jag frågade veterinären om de. Då fick jag dessa kommentarer "Har du inget kraftfoder åt din häst eller?:O" Svar: Jo, de har jag, vitaminer, mineraler, kraft grov, betfor och havre (havre endast vid behov). Sen en annan "Ofta man frågar vetrinär om en häst äter chips" Jag frågade inte om hästar åt chips, jag frågade om de va farligt. Man gör sånt om man bryr sig om sina hästar förstår du.
Sen har jag en mapp med bilder där Major sparkar bakut. Då kommenterade samma tjej "Om du tar av dig sporrarna och är lite mjukare i handen så kanske han sluta, ett litet tips bara ;p"
DET är fett irriterande, han gör så även om jag rider utan sporrar. Han gör så även om jag rider med långa tyglar. Lätt för dejj att sitta och kommentera massa skit på en fucking data som du aldrig skulle våga säga IRL. Du har inte ridit honom, du vet inte hur han är. SÅ HÅLL KÄFTEN!!

Till er som undrar, ja jag är fett irriterad. Jag tar bort facebook snart, bah massa klagomål iaf.
FUCK YOU DIN LILLA JÄVLA **** UNGE!!!!

Kommentarer
Postat av: Christel

SV; WHUT?? där var jag och provred en häst som hette Zisko ;D

2011-06-22 @ 16:15:57
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0