Data på lektions tid ? Ja tack ! :D

Är i datasalen på skolan me hela klassen nu, vi får göra vad vi vill, väljer såklart att blogga :D Har tagit maassaa kort på cykelcortegen. Dock är det lite vågat att lägga in dom i skolans data, så jag lägger in dom när jag kommer hem :) Hoppas att det inte gör ngt :)
Vi slutar ngefär kvart över 11 så aa :) Susanna sitter bakom mig och zoomar in på massa kort med folk som kollar rakt in i kameran. Bryr mig inte så mke ;)

Kollade på mina egna kort på min kamera, och fick skit av en kille som sitter breve mig för att ha tiagit kort på en kille i klassen när jag tog kort på min kompis och den där killen va i bakgrunden, men ajja. Inte intresserad av ahn, inte så speciellt snygg ! haha *no names* Men asså seriöst, jag kan ju inte hjälpa att han lixom kommer och går i bakgrunden när jag tar kort på min kompis, asså, lixom seriöst, klaga lagom *suck*

Kommentarer
Postat av: Christel

Sv; Jag får se =) jag följer enbart bloggar jag VERKLIGEN gillar =) men jag är inne på din varje dag så jag får se om jag kanske börjar följa ;)

2011-06-16 @ 15:14:12
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0