dagen

slutade tidigt idag, typ halv 2 elr ngt ? Hade ju elevens val och jag har film så de e rätt så lugnt, men de blev en hel del as garv oxå faktist ;)
De e samma i morgon, men då ska jag ta me datan direkt och inte be mamma komma in me den senare ..

Har satt på lösnaglarna jag köpte på färjan från tyskland till danmark nu ;) Awesome giirl :D
Fast ska ut och rida nu,  och de hade vart bättre om jag gjort de när jag ha ridit sen och duschat och allt sånt, menmen, antar att det blonda har stannade kvar när jag färgade håret ;)

mer update när jag har ridit sen ;) blir nog bara lite skritt idag eftersom M har stått medans jag vart i paris så börjar lugnt :) Ska försöka fixa träningsschema till både mig och han och sen sätta lite mål och så :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0