Criminal minds

Sitter och messar me älskling, Alex och Linda.. Jag och Linda ska försöka bestämma lite hur vi ska göra i helgen. Vi har snackat med dom som äger den där araben och vi ska provrida redan i helgen antagligen. Linda komemr vara med mej väldigt mke och rida denna hästen eftersom jag har Major. Jag ska dock oxå rida den. Men vi båda tycker att eftersom hon antagligen kommer rida den lika mke som mig så ska hon oxå provrida. Har vi tur, så hämtar vi den redan på söndag !!!!!! :D

Ska oxå försöka övertala mamma att köra mig och Major till ridhuset på lördag så jag kan hoppa högre! :) Linda kommer följa med då oxå och ta massa kort! :D

Antagligen så kommer det vara så att Linda kommer tillbringa i stort sett all sin lediga tid här xD Ska även ta och snacka lite me henne om den veckan jag är i jämtland... Ska checka tävlingar och annat mojjs (a)

Ska snart kolla på criminal minds och efter de criminal minds suspect behavior. Om jag inte går ifrån ngn gång mitt i för att kolla på Jersey Shore xD

Måste försöka bestämma sminket, frisyren och allt sånt tills i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0