Chill dag i skolan :)

Rätt så chill dag i skolan faktist :) Kom dit halv 9 som vanligt, får höra att SO läraren är sjuk så vi har ingen so, får halvt utbrott på att dom inte kontaktat oss så att vi kunde haft sovmorgon ;) menmen, sånt e livet :P Jag och 3 kompisar gick till Torsbo och fick sitta en stund där innan någon kom och låste upp xD tänkte låna datan där och blogga av mig lite, men då vare några 7:or som tog datan och aa, vad hände med respekt för de äldre hihi *jk*

Sen gick vi tillbaka till skolan, men kom typ 5 minuter för sent till idrotten, men asså jag och Susanna bytte om på typ knappt 1 minut? När en av dom andra som gick me oss från torsbo kom ut från toan så va jag och susanna redan ute och klara xD
Efter det hade vi svenska, fick tillbaka lite arbeten.. Fick G på 2, och den där romeo och julia saken fick jag inte tillbaka, det börjar lukta IG här *sniff sniff*
Hade lunch, sen skulle vi kolla på ngn film som s*g.. men aa, va ju bara sitta och kolla på skiten, för man fick sluta sen (a) vilket va ungefär 1 timme tidigare än vad vi skulle slutat om vi hade haft vanliga lektioner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0