Börjar dagen med..

Börjar dagen med att sitta och kolla igenom massa 'ponnyminnen' (eftersom Major är appaloosa räknas han som häst även om han bara är 147 cm i mankhöjd *tror jag* ) dom flesta med Nicita, men även med min islandshäst jag hade på foder för x antal år sen.
Kollar på lite videos på mig och Nicita från i vintras .. #memories
Kollar även på videon på mig och Major på provridningarna och nu, och shit vilken skillnad asså! båda har utvecklats sjukt mke, jag kan alla hans knep nu, det är inte lika lätt att tappa balansen, jag vet vilka knep han gör och i vilka situationer han gör dom.


Kommentarer
Postat av: Vendela & Märta

:)

2011-06-10 @ 11:38:43
URL: http://vendelajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0