Bilder på Linda ;)

Kom precis in från stallet, Linda red mest nu eftersom jag red förut och så har jag lite ont..
Här kommer lite bilder på Linda från båda ridpassen. Se och njut för det är inte ofta man får en sån här chans ;)
<-- duktig som jag va fick jag nt me hennes huvud xD Hon gör riktigt fula grimaser när hon hoppar! Det kommer ni få se på dom andra bilderna ;)
<-- Major har precis gjort en riktigt kraftig bakutspark ;) Det va de vårt ridpass nu på kvällen bestog av. Bakutsparkar. Det kommer in få se på följande bilder!
-- hehe hoppsan ? ;)
<-- duktii ponny ;) Det översta är 90 cm. Dock rev han med vänster bak :(
<-- Här är bilden då jag sa att han rev :(
<-- Nu kommer det komma 3 bilder på raken som är tagna precis efter varandra i en bildserie ;) Ovanför är första :)
<-- Här är andra :)
<-- Och här är sista :) Ni kan ju själva föreställa er vad som hände efter ;)
<-- Detta är på 60 :) Och ganska fint jämfört med dom andra *host*
<-- Och avslutar med denna som är en bildserie med förra bilden :)

HAHA Som jag sa, se och njut och ta vara på chansen när ni får den !
I nästa inlägg kommer det bilder på mig, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0