Bilder från dagen!

Linda har precis åkt hem, jag sitter här me nya, frächa och rykande heta bilder på mig och min ponny. Mig och min prins.

Här kommer några !

<-- inte snyggt, men wtf, man måste bjuda på sig själv! :)




Jag har inte världens snyggaste stil, nej. Men det tål att tränas på ;)

Jag skrev ju för någon dag sen elr nått att jag ville ha foderhäst som kunde hoppa. Major kan hoppa. Det är bara det att han har tyckt att det vart så löjligt små hinder. Detta är ungefär 60. Han kan hoppa om han vill. Men mamma har vart lite mjäkig sen jag ramlade av, och jag har vart sän här 'näe, men vi tar de lugnt lite till'
Men nu, jag vet att han kan hoppa. Jag vill, Han vill, Nu kör vi! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder bra hoppat! :)

2011-06-16 @ 20:52:24
URL: http://bestehest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0