baby i´m back !

E hemma nu *pust*
Har vart awesome. 23 timmar på en buss några härliga dagar i paris me najjs solbränna och 23 timmar på en buss.

Har vart en massa känslor inblandade i resan. Jag t.ex har suttit och gråtit en hel del, vet dock inte hur många som sett de eftersom jag försökt hålla inne de oc gjort de när alla andra somnat elr ngt, men för ngr dagar sen så satt jag, Anna och Frida på vårt hotellrum och snacka, vi börja snacka lite om mig och Daviid. jag kände lixom hur tårarna började bränna bakom ögonlocken och jag klarade inte hålla tillbaka de längre. Satt och grät i flera timmar. Men men, satt och krama Bolt lite då faktist ;) Varje morgon önskade jag att de va kväll igen, jag gick och längtade tills vi kom tillbaka till hotellet på kvällen. men ju mer jag längtade, ju längre verkade de ta.
Även om jag e hemma nu så är allt inte perfekt, jag saknar en person ♥

I want you here baby ♥


Kommentarer
Postat av: Daviid Bolt ;D

Naww, ; ;

JagÄlskarDig <3<3<3<3

2011-06-06 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0