Är det bara jag ..?

Igår och idag har jag stött på olika saker som 'innehåller' Never Say Never. Igår på filmen vi såg me 8:an sa dom det ett antal gånger. Idag på skolavslutningen så va de me i några av låtarna. Det är den låten som kommer upp när jag söker på 'Justin Bieber' på min spellista på datan. Det är BARA Never Say Never. Är det någon som försöker säga mig något?
Kan det vara pga att jag har vart på håret att ge upp mina framtidsplaner om en duktig hoppryttare? Är det för att jag va skit nära på att ge upp mina drömmar om att hoppa med Major? Är det för att jag vart nära på att ge upp allt jag har?
Jag har ingen aning. Överallt har jag sett det, Never Say Never. Jag förstår inte varför? O onsdags kväll messa jag och Linda om att de aldrig skulle gå att hoppa Major de högre höjderna, jag va nära på att ge upp. I går och idag har jag bara stött på Never Say Never. Ganska läskigt enligt mig. Känns som om att någon försöker säga mig något..? Men jag vet inte, asså enligt mig är det bara läskigt, men ganska coolt ändå..

Är det någon som försöker säga mig något elr är det bara ett sammanträffande?
Kanske är det Justin som försöker få mig att tro på mina drömmar?
Kanske är det bara ett sammanträffande att ajg började stöta på saker om NSN när jag va nära på att ge upp?

Jag vill ha svar på mina frågor :o


Kommentarer
Postat av: Susanne - Vinn ett schabrak

Utlottning - vinn ett schabrak i valfri färg och modell från protector.



http://straningsdagbok.blogg.se/2011/june/vinn-ett-schabrak-fran-protector.html#comment

2011-06-17 @ 20:54:40
URL: http://straningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Christel

Sv; jag har gjort min header och design ^^)

2011-06-18 @ 00:43:49
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0