9:ornas cykel cortege

Kommer bli så jävla sad att veta att 9:orna slutar, man kommer förlora kontakten med dom. Man kan ju hoppas att vissa ändrar sig, men chansen är liten, men den finns. Jag kommer ta med mig systemkameran och ta lite kort på den. Dom kommer komma upp här i bloggen när jag kommer hem.
Kommer kännas tomt till hösten när man kommer tillbaka, man kommer inte ha ngt att prata om, för jag och Susanna snackar om 9:orna heela tiden. Men asså ändå. Man kommer förlora kontakten, man kommer i stortsett aldrig se dom mer. Och att veta att när man kommer tillbaka till hösten så ser man inte alla bekanta ansikten, de e sorgligt.. Hoppas att dom gör ngt riktigt fint, men de e klart att dom kommer göra.
Ska ut till Major en stund nu, måste samla tankarna..

Bloggar nog inge mer idag..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygg header :) vilket program har du gjort det i'? :)

2011-06-14 @ 22:41:32
URL: http://stedtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0