5 minuter till bussen ;)

Vaknade 10 över 7 i halv panik eftersom bussen går kvart över, mamma bah 'Diana gå upp nu!!'. Sen sa on att klockan va 10 över 7, och när jag kommer ut till köket så sitter hon och skrattar.. Hon bah 'Du hade inte behövt stressa så fattar du väl, jag kör dej.' Då blir man aningen sur för att hon inte sa de innan.. Eftersom jag hade stressat ihjäl mig typ :P

Hann blogga lite idag på morgonen ovanligtvis ..? Hmm.. Hade det inte vart för Daviid hade jag lagt ner denna bloggen för övder 1 månad sen, nu har jag all blogglust i världen! Jag kommer på massa saker jag kan skriva om! Det finns alltid NÅGOT.

Ska fixa de sista innan vi ska åka nu, fortsätta mata Jelena (a)  Bloggar när jag kommer hem :) ©

Kommentarer
Postat av: Daviid Bolt ;D

Jag är duktig (a) <3<3<3<3

2011-06-13 @ 17:53:00
Postat av: Louise Anna Börjesson

hej! Skulle vara glad om du kunde kommentera din åsikt om sommarlov på min blogg, vad kommer du göra i sommar? :)



http://louiseeb.blogg.se/2011/june/var-det-inte-battre-forr.html#comment

2011-06-13 @ 18:19:52
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0