10 saker ni inte visste om mig ;)

Här kommer 10 saker bara dom närmsta vet om mig, om ens dom ;)

1, Varje gång jag skrivit ett inlägg går jag in på min blogg för att se hur det ser ut i era ögon, sen går jag tillbaka och rättar stavfel och sånna små saker ;)

2, Det tar mig ungefär 3 minuter att göra en bas sminkning bestående av puder, rouge (som om att jag behöver ngn;) ), mascara och eye liner :)

3, Jag ÄLSKAR  att fota, men har ingen bra kamera :/

4, Jag är inte den som är rädd av mig utan tar mig an utmaning efter utmaning och ger mig inte förens jag klarat av dom.

5, I mars 2010 började jag gilla en kille, jag slutade gilla han när han sa 'Om du inte hade gillat Justin Bieber hade de kunnat bli ngt mellan oss.' Då bad jag han att dra åt helvete. Nu har jag hittat en kille som inte bryr sig om att jag gillar Justin Bieber ♥

6, Sen jag var 9 år har jag haft jätte många hästar, och varje gång har det varit lika svårt att se dom åka sin väg, här är namnet på några. Suprise, Tuffe (Trollskogens Triumf), Sazzie, Örvar (fodervärdshäst), Rillo (medryttarponny) Carro, Nicita, Rasmus, Jeppe, Fanny m.m

7, Utseendet går före personligheten enligt mig, det är typ 55% utseende 45 % personlighet så det är ingen stor skillnad. Men min bejbii är bäst! ;*

8, Jag har riktigt dåligt självförtroende, men nu det senaste har det stärkts en hel del.

9, Jag är inte den som bara står och tar emot skit, ger du mig skit, så får du tillbaka, fast 100 gånger värre. Jag är ingen person som man bråkar med. Bråkar man med mina kompisar, bråkar man med mig.

10, Förra sommaren va jag väl typ 'på g' me en som nu är 19. Men det blev inget :)


Kommentarer
Postat av: Daviid Bolt ;D

Naww ; ;

2011-06-15 @ 14:55:36
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2011-06-15 @ 21:24:24
URL: http://teamnorrland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0