Vaknade precis,

Tjaaa ;D
hha nee men jag vaknade pprecis och ska typ ut i stallet och släppa ut hästarna om en stund (: Jag red ju Major igår, och de gick verkligen super bra!! :) Känns som om at man flyger när man gallopperar honom :) JAG ÄLSKAR DEN DÄR HÄSTEN!!! :D Han små stegrade lite när vi red ut, men jag har still bestämt mig :) Jag ska rida han igen idag fast då i ridhus :) Linda följde me igår och tog lite kort som kommer i slutet av inlägget :) Jag tar bara några bilder ;) Dom bästa :)

Här kommer bilderna :)





Okeyy, den sista bilden kke inte va den bästa för han lyfte typ inte bakbenet över det hindret för att han tyckte de va för lågt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0