Mår skit...

Jag mår skit, inget verkar gå bra .. Men får göra de bästa av situationen och se fram emot det som kommer och försöka glömma det som varit ..


Här kommer veckans läxor och uppgifter:
Matte: Läxa 19
Engelska: Jag och Susanna ska redovisa ngn sak, annars e de att man ska skriva en dikt/låt om kärlek på engelska.
So: Ngn brotts pjäs, jag spelar försvarsadvokat åt en som hatar Justin Bieber .. Kul ..  NOT!
Bild: Kollage på ngt/ngn som betyder mycke för en. Jag tog bilder på Nicita, Major och sen hittade jag en på Justin där han satt på Caitlin Beadles häst som jag såklart va tvungen att ta me ;)
Musik: No idéa ..
Svenska: Kollar på ngn film från 1800-talet tror jag de va, ska välja en av huvudpersonerna och skriva dagbok för 3 dagar. Ska även skriva svar på ett brev som en i filmen får.
No: Sexualkunskap. Prov torsdag nästa vecka. Ngr frågor och 2 papper om könsdelarna -.- (onödig skit enligt mig)


Ska fixa lite update på den andra bloggen nu ( www.ponnytavlarna.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0